. : : K A W A N Y A N G A M A T B A I K : : .


assalamualaikum....hahahaha!tajuk aku kali ni mmg femes...korang misti ad y pikir..."nk citer pasal kwan baik dye laa tuhh"...hahaha!bukan2...aku x nk citer sal kwan2 baik aku kat sini.....kat blog aku nih...bukan ntuk mnda2 pribadi aku yer...aper y aku nk citer kat blog aku nih ialah...mnda2 y remeh temeh jer...y kita mgkin x prasan mnda2 cam nihh...hahah!
ok....kwan yang amat baik....cam ner aku nk start yer...
aku ni mmg ska kwan...kwan ngan rmai manusia di bumi nihh...kwan nan dye tuhh...dye ni.....sumer aku kwan...pada y nk kwan nan aku laa...y x naa....pegi mampos laa...hahahaha!
ok cam neyh...sbenar nyerr.....kita x leh gak kwan rapat sgt2....smpai kn "dapur umah ko...dapur umah aku gak"...x boleh smpai rapat cam tu...smpai kn dompet ko..dompet aku gak...hahaha!...why??haaaa...pas ni aku citer knapa....haha!
ok....lau nk kwan tu...berpada2 lahh....kekdang kwan y kita ckap..."ohhh....dye ni dah 4 bulan dah aku knal dye...daa masak sgt ngan prangai dye"...sbenar nyerr..masih kita x knal lg....manusia boleh brubah....skrang prangai cam ni.....lpas 5 minit....prangai lain plak....manusia bukan mcm peti sejuk.....peti sejuk pon lau lama2 x sejuk gak!!....hati mnusia @ kwan kita...x der saper tahu....lau kwan kita ckap lam hati dye...."hahaha!pas ni...aku nk mintak 100 hengget ngan dye nihh.....x per..bapak dye orang kaya...smalam dah bg aku 50 hengget..haahahaha!biar laa prangai dye mcm sial....aku ttp nk kwan nan dye"....kita x thu....kita cuma pkir...."dye nih kwan aku nihh"....hahaha!oke...knapa x leh wap mcm y aku ckap td....y "dapur ko..dapur aku gak"....why??ini kerana.....lau kita rapat sgt2 ngan kwan kita tuhh.....kalau laa terjadi satu prtelingkhan atau pergaduhan....x kn senang nk mmaafkn blik kwan kita y sgt2 rapat td tu.....padahal...gaduh sbb mnda y sgt2 kecik...contohnyer...gaduh pasal....x ajak tgk muvie....x teman dye p toilet....n mcm2 lg.....tp mnda2 nihhh boleh wap kita gaduh....lau berbaik balik pon....x akan sama dgn y dulu pnya....x kn ndak nyer dye p kuar sama2 nan kita lpas tu.....haha!tp.....aku x mintak semua neyh jadik....sbb kita smua misti ndak kwan smpai bla2 kn....x nk gduh2....hahaha!tp....ni ialah satu mnda y kita semua x prasan...cuba laa korang try....gaduh ngan kwan baik korang y sgt2 baik....smpai kn msuk buang air pon satu toilet....cba korang wap hal y kecik2 jer...y boleh mnyebabkn dye marah....misti gduh besar nyer...pas tu....2 3 blan pastu..korang mntak maaf....tgk...sma mcm dlu ker x...hahaha!haahah!apa y aku tulis nie...aku rasa....aku jer kot y pkir btol...lau korang x stuju.....x perr....aku cuma bg pndapat aku jerr....lg pon...bkn nyer ad org baca pon blog aku nihh...aku jer y prasan...hahah!!...satu lg aku lupa....kawan jer yer...bkn psangan kekasih yer....hahaha!*"ko jgn nk memandai tukar chenel tivi ni eaa...aku tumbok kang....."si mamat pon dduk diam dgn hati y marah...lalu berkata "go ahead....i dah bosan nan u ni taw!!fxxk u laa peon!!aaauwww......"mreka cuma kwan....x lebih dari tu.......lepas tiga tahun..jumpa balik....diorang masih bermasam muka..dan saling mengangkat jari tengah...hahaha!!.Terima Kasih.

No comments:

Post a Comment